"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Scri(SOARE)

Dragă tu,

E ora 14:30, iar eu sunt în pat.Lenevesc.Aş prefera să-mi petrec toată ziua aici, dar am planuri pentru azi.Plănuiesc să mă ridic, dar mai stau 2 ore...
Planuri.Prea multe planuri pe care nu reuşesc să le ating decât cu gândul.
Nu mai înţeleg nimic din ceea ce se petrece în jurul meu.Ori o iau eu razna, ori voi toţi, ceea ce e puţin probabil.
Trăiesc o carte.Dacă personajul e fericit, eu zâmbesc.Dacă e trist, mă întristez.
Urmăresc un serial de câteva zile.Dacă personajele suferă, eu plâng.Dacă ei sunt împliniţi, eu zâmbesc.
Fragment din Rezumatul vieţii mele.

Cu drag,
Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu