"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

marți, 11 mai 2010

Zbor în întuneric

Iubindu-te aș vrea să zbor,
Căci sunt un simplu călător.
Pe-acest pământ sunt muritor,
Mă întristez, sunt trecător.

La pieptul tău iubite,
Aș vrea să simt unite:
Iubirea și căldura - îngrămădite,
Soarele și luna - fericite.

Cu tine-n clipa infinită
Viața mi-e împlinită
Și ultimul avânt spre reușită...
Mi-e dragostea ta sortită?

Iubirea noastră înflorește,
Cireșu-azi parcă se trezește.
Un vânt puternic prin păr gonește,
Tot sufletul mi-l răscolește.

Roadele le vom culege când am să viu,
Iar vântul e un simplu vizitiu.
Azi numai gândul eu mi-l știu,
Acum e noapte și-i târziu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu