"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

miercuri, 4 august 2010

Cum să mă prezint?

Nu ştiu cine sunt.Nu ştiu nici măcar cum mă numesc şi dacă am vre-un loc în această lume.Cum să mă prezint?
De ce să mă adaptez într-o asemenea societate, când am lumea mea?

Trăiesc din iluzii, aşteptări, vise, amintiri, prostii, iar dacă aş putea schimba ceva nu ştiu dacă mi-aş dori asta.Mi-e frică.Îmi schimb creionul şi-mi iau unul care conturează mai frumos realitatea.

Nu mai vreau!Ne prefacem că totul e bine?Zâmbim şi mâine ne-ntâlnim?


Un comentariu:

  1. sa inteleg ca iti e frica de schimbare? ( si.. apropo de frica, nu-i buna! frica ne trage in jos! )
    toti avem lumea noastra si toti trebuie s aiesim sa dam piept cu societatea. ar fi bine sa incercam sa o schimbam pentru ca atunci cand vom avea nepoti sa le zicem: "pe vremea mea era rau..... generatia mea a luptat pentru voi. am luptat ca voua sa va fie cum va e acum! bucurati-va de tot ce noi nu ne-am putut bucura!" si altele. :) tre' sa incercam macar.

    cand o pasare stie sa zboare, isi ia viata in cioc si pleaca din cuib.

    RăspundețiȘtergere