"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

sâmbătă, 2 octombrie 2010

2nd letter

15.07.2009

Dragă B,

Am primit scrisoarea de la tine, dar am aşteptat să vi de la mare şi să aflu dacă mai stau în Argeş.Până în septembrie, scrie-mi tot aici, că nu plec nicăieri.
Tu ce faci?Eşti ok?Ceva nou la mare?Să-mi povesteşti şi mie, da?Eu nu am făcut nimic nou.Am vrut să merg pe la Aiud, dar s-a amânat.Acum sunt nevoit să rămân aici până pe la sfârşitul lui septembrie.După cred că merg pe acasă, la Bucureşti şi sper să ne vedem.
Timpul trece din ce în ce mai repede.Nu ştiu pentru tine cum e, dar pentru mine e ok.Cam greu să nu pot trece pe la tine, dar asta e, n-o fi mare foc dacă mai aştept 2-3 luni.
Şi eu îţi simt lipsa.Adevărul este că nici nu am mai vorbit în ultimul timp.Devenise obişnuinţă şi pentru mine să vorbim mai mult, dar te rog să mă crezi că nu-mi permite timpul.Azi am reuşit să „mă strecor” printre treburi şi să-ţi scriu.Ştiu că îţi place să ai o colecţie de scrisori.Mă străduiesc şi eu cât pot.Se vede, nu?
Tu, rebelă mică, să fi cuminte, să ai grijă de tine şi să nu ţii supărare că nu am ajuns să ne vedem.O să ajung până la urmă.
Aştept să-mi scrii, BOTIC MIC, şi ne mai auzim până ne întâlnim. Poate reuşeşti tu să scrii mai mult!




Al tău prieten,
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu