"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

miercuri, 22 septembrie 2010

Cheamă-mă când ai nevoie de mine.
Caută-mă când cerul e împânzit de nori.
Alintă-mă când soarele mă iubeşte.
Strânge-mă când nu mai pot şi izbucnesc.
Aprinde-mi focul când simţi frigul cum îmi îngheaţă trupul rece.
Închide-mi uşa, pune zăvorul şi nu lăsa căldura trupurilor noastre să dispară.
Pune lemne pe foc în colţul meu de rai din inima ta.
Alintă-mă când nu mai ştiu cine sunt, ori cum mă numesc.
Dă-mi mâna atunci când sunt pe marginea balconului bătut de ploi şi de ochii tăi.
Rupe-mi hainele când sunt ude de lacrimile din oceanul amărăciunii.
Totul sau nimic.
Acum sau niciodată.
Iubeşte-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu