"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Oct.'08

Cel mai mare chin a fost astăzi în pauza mare ,când am rămas singură în sala 74. Toţi au ieşit în pauză şi nu aveam cu cine să schimb o vorbă.Noua mea ocupaţie este sa privesc în gol pe geam.E limpede că locul acesta mă face să sufăr. O sun pe mama în fiecare pauză, în ideea că pot vorbi şi eu cu cineva..

Nici după o lună de hoinărit prin liceu ,în care am încercat să mă adun şi să am încredere în mine, nu pot să înţeleg de ce dacă suntem clasa a IX –a nu putem fi înţeleşi. Fiecare oră se desfăşoară în altă sală de clasă.M-am simţit jignită atunci când cei din a XI –a ne-au ţinut pe hol toată pauza. Explicaţia a fost că : „sunteţi a IX -a”.Unii au propriile legi în liceu. Groaznic.

Cea dintâi săptămână şi mai apoi prima lună ,au continuat în tonul primei zile de şcoală. Profesori noi, unii calzi şi înţelegători, alţii duri sau poate neinteresaţi de soarta noastră. Pe parcurs ,dirigintele s-a dovedit un om înţelegător,calm şi cald, dar parcă mai simt un colţ din Polul Nord în inima lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu