"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

marți, 2 februarie 2010


Erai curioasă ce mă inspiră...Mă inspiră viaţa, trăirile mele, clipele cu tine, cu el, cu oricine, tot ce mă-nconjoară, omul, tanti care a intrat cu mine în vorbă în staţia de tramvai, şoferul de taxi, oamenii grăbiţi pe care îi vezi pe stradă, acest întreg eterogen...Totul îmi dă de gândit, ceea ce e bine(cred).
Ştii, chiar mă gândeam azi, ce ţi-am spus aseară rămâne valabil.Totul e să crezi şi să fii convins că aşa e bine, iar atunci acel “tot” îţi revine ţie.
Sper că mă vei căuta de fiecare dată când ţi se va strica maşina şi nu vei avea la tine roata de rezervă.Poate că e adevărat că nu toţi prietenii rezistă până la capătul drumului, dar cu mici reparaţii noi o să rezistăm!(E făcută să reziste, să reziste,….,…,…)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu