"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

miercuri, 21 iulie 2010

Ce ai lăsat în urma ta...

Era ea.Era tristă.Era la pământ.Era doamna B, o parte din mine, alta din tine şi cine ştie ce ar fi urmat, dacă n-ar fi murit.
Ultimul poem:
(Semideşertartic)

Mă iubeşti?
Eu te urăsc şi nu mai cred, nimic...
S-a terminat cu mine.
Nu mai exist în tine
Şi tot ce-a fost îţi las ţie,
Să te speli pe cap cu amintiri şi
Te poftesc la baie în mocirlă.
Ştiu că aştepţi un bilet de adio.
N-o să mai vină pentru că animalele nu ştiu să citească!
Nu te subestimez, nici nu te agreez,
Iar dacă a rămas ceva de spus, privindu-te,
Mă îngrozesc!

Eu?
Eu nu exist, am uitat să trăiesc.
Poate o să respir mâine.
Azi n-am chef nici de tine, nici de mine.
Nici de nimeni.
Azi vreau să zbier
Şi o fac, doar că nu mă auzi.
Ştiu, esti surd şi orb şi tâmpit şi cretin,
Dar nu-i o scuză.
Unde dracu eşti?
Aaaaaa, mă priveşti din umbră...
O să-mi fac singură întuneric,
Ca să te văd mai bine.
Poate o să strălucesc acolo
Şi mă vei găsi.
Cu siguranţă ne vom iubi,
Într-o altă viaţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu