"Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire - şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea."

marți, 4 ianuarie 2011

Libretto-Libero

Nu simt nimic,
nu te iubesc,
nu te-ndrăgesc,
doar ştii,
uneori te doresc
şi mă mai gândesc,
dacă te răsplătesc
pentru nemulţumire,
nu-i loc de mâhnire
şi vreau o sclipire.
Să ştiu ce-i mai bine,
să lupt pentru mine,
să-mi iau viaţa-n piept,
să nu mai regret,
să las un libret.
Scris cu iubire,
pentru a mea regăsire.
Să ştii că mi-e bine,
chiar fără tine
mă simt împlinită,
mă simt dezgolită,
fără prejudecăţi,
trec peste greutăţi
şi-ţi pot spune-n faţă:
sunt doar o curioasă.
Chiar de mă citeşti,
e un efort să mă ocoleşti
şi ştii că mi-e bine,
aici fără tine
şi totuşi insist,
căci vreau din adins
să te văd stins
şi atunci îmi e bine
acolo cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu